דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוחי שאיבת שומן - למי הם מתאימים? 

מאת    [ 25/08/2009 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2970 פעמים ]

בעקבות הנגישות הרבה של ניתוחים פלסטיים, אנשים רבים שוקלים לעבור ניתוח שאיבת שומן. למי מיועדים ניתוחים שכאלו? האם לכל אדם אשר מעוניין להרזות באופן מהיר או למקרים מיוחדים? ומה בעצם מתרחש בעת תהליך זה של שאיבת שומן? בשורות הבאות ננסה לענות על כל השאלות הללו, כך שתוכלו להחליט בעצמכם האם אתם זקוקים לניתוח שאיבת שומן או לא.


שאיבת שומן - לא לכל מי שנמאס לו לומר 'לעזאזל עם הצמיג הזה'


אנשים רבים שוקלים לבצע ניתוח שאיבת שומן על אזורים שונים בגופם. מן הראוי לדעת כי ניתוחי שאיבות שומן אינם מוצא מהיר לאנשים אשר לא מצליחים או רוצים לעשות דיאטה או כושר - ניתוחי שאיבות שומן הם המוצא האסתטי האחרון לאנשים אשר למרות שהם אוכלים בריא ומתעמלים לא מצליחים להפטר מריכוז שומן בחלקים שונים של גופם. הנה פרט טריוויה מעניין - לכל אדם כמות קבועה של תאי שומן בגוף. תאים אלו אינם נוצרים עקב אכילה מרובה, הם דווקא מתרחבים בעת השמנה ומתכווצים בעת הרזיה. לפיכך, לעיתים נוצרים מצבים בהם אדם בריא לא מצליח להוריד את נפחם של תאי שומן באזור מסויים בגופו. למקרים כאלו בדיוק נועדו ניתוחי שאיבת שומן, לאו דווקא לשם הרזיה מיידית או הורדת משקל דרסטית של אדם הלוקה מעודף משקל משמעותי. יש לציין כי שאיבת שומנים איננה ניתוח אשר נועד לטפל באזורים בהם קיים צלוליטיס או עור רפוי. ניתוח פלסטי אשר יותר יהלום אזורים כאלו יהיה דווקא מתיחות שונות. ניתוח שאיבה של שומן נועד אך ורק לשם הסרת תאי שומן אשר מסרבים בכל תוקף להצטמק. אולם כיצד מתבצעים ניתוחים שכאלו, ומדוע הם נקראים שאיבת שומן?


שאיבת שומן - אז ככה הם עושים את זה


שאיבת שומן הוא ניתוח פלסטי פשוט למדי אותו כמעט כל מנתח פלסטי יכול לבצע בקלות רבה ביותר. תהליך שאיבת שומנים מתבצע באמצעות החדרת צינורית קטנה אל מתחת לעור המנותח בחתך בגודל של כשני מילימטרים, וזו שואבת את תאי השומן בגוף. לרוב נשאבים כ- 2-3 ליטרים של שומן בניתוח. באופן זה ניתן לבצע הצרת היקפים כמעט בכל חלק בגוף, באופן כמעט מיידי. יש לציין כי לאחר ניתוח שאיבת השומן על המנותח ללבוש על האזור המנותח תחבושות לחץ למספר שבועות, אשר תפקידן הוא לעצב את האזור המנותח לצורתו החדשה בעזרת לחץ קל. יש לציין כי לרוב התהליך מתבצע בהרדמה חלקית. האם קיים עקב שאיבת השומן מחיר בריאותי אותו צריך לשלם? התשובה היא כעקרון לא. מלבד לסיכונים הרגילים הקיימים בהליך כירוגי (זיהום, דימום והופעת צלקות), לא קיימת סכנה ממשית עקב ניתוח שכזה. כן יתכנו שטפי דם ותדרש מנוחה והקפדה על ניקיון האזור המנותח, אולם כעקרון ניתוח שאיבת שומן בטוח בהחלט.

הכתבה נכתבה ע"י מומחה לניתוחים פלסטיים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב